Produk minuman dan skinbar Ephyra

Assalamualaikum.
Tadi blogwalking tetibe rasa macam nak tulis something.
Nak cerita pasal produk ephyra yang aku dah guna hampir 5@6 bulan macam tu. Produk ni aku jumpa bila terjumpa instagram memey suhaiza. Flawless gila muka dia weyh. Gewammm. Dia duta untuk produk ni. Dipendekkan cerita setelah dikaji lebih terperinci termasuk feedback aku pun try lah ephyra ni.

Cerah seawal 14 hari kauuuu!! Mampooo?

Tak aku tak mampu. Kulit ni selalunya ikut tuan. Kalau degil tuan dia, degil lah kulit dia. Macam aku. 
Aku minum dengan ibu. Ibu minum sebab dia curious aku minum pastu dia curik2 minum tanpa tahu minuman apa. Dia anggap minum untuk kesihatan, aku pulak fikir minum untuk kulit.
Mak aku ni memang selalu sakit badan lemah kalau tak amik vitamin doktor. Tapi setelah beberapa hari guna ibu dah stop amik vitamin doktor dan ubat cina. Muka ibu lagi flawless dari aku yang muda ni haaa. Kalau pergi kedai ke kenduri ke ramai tanya mak aku pakai apa. Sampai bapak aku pun minum tapi kejap je.
Ni nak tunjuk muka aku ni ha. Oh ya aku minum ephyra ni dan guna 1 skincare ni serentak. Tapi mak aku cakap skincare ni takde ah effect sangat sebab dia dah guna lebih awal dari aku. 
















Semua gambar di atas 100% dari webcam. Takde filter langsung. Cuma aku rasalah kan tapi aku dah lupa aku pakai sunblock atau tak untuk gambar yang selepas. Kalau pakai sunblock pun, aku tepek light2 je. Kira macam tak effect sangat. Tapi serius aku lupa. Hahaha

Cuma sekarang ni kulit aku macam teruk sikit sebab skincare yang aku pakai ni macam problem sikit kat kulit. Pastu masa pms naik jerawat teruk gak ah. Tapi taklah seteruk dulu. Pemakanan aku tak betul pun ye jugak. Entahlah. 

Aku nak stop kejap pakai skincare sekarang and start pakai sabun skinbar ephyra.


Selama ni pakai sabun ni kat badan je. Pakai kat badan pun best. Badan kurang berbau. Kalau tak mandi pun wangi. Hahaha. Kulit lebih lembut. Lepas ni nak try pakai kat muka pulak. Tunggu hokay i bagi feedback dia. Okay chowww.

Oh siapa nak beli ephyra boleh contact aku. 0176123467. 

P/S: Lepas ni aku akan gigih tulis blog balik.








No comments:

Post a Comment