Aktiviti di tahun baru

Assalammualaikum.

Hye semua. Rasanya masih tak lambat lagi untuk aku ucapkan SELAMAT TAHUN BARU !!


Sambut Tahun Baru di Lendu. Sedih sangat tau. Tapi takpe kawan2 saya semua awesome KEBABOM! So kesedihan tu agak berkurangan lah.

 Disebabkan oleh plan pertama terpaksa dibatalkan di saat2 akhir. Jadi kami merancang untuk keluar bercanda di suatu tempat dinamakan "alah kat JUSCO MELAKA je pun".

Selepas menempuhi pelbagai cabaran dan rintangan hidup sebelum pergi akhirnya kami pun sampai dengan menaiki 2 kereta seramai 10 orang. ALHAMDULILLAH.

Oleh kerana semua lapar semua pakat nak carik makan. Dan kami memilih Vivo sebagai tempat memusnahkan diet.

Mari melihat makcik2 yang akan kurus sedikit masa lagi. HAHA



Baby yana, najwahnista, aku & Shazee


Anak dara pingitan Nadia, Dania, Zieka


Makcik yang minat dengan subjek Bel Zaza & Izyan


Nama popular : Syemid & baby HAHAHA


Kami kemudiannya menonton wayang cerita cz12 lakonan Jackie Chan.

Kemudiannya kami membawa haluan masing2 membeli belah dan aku terjumpa budak gedik 3 orang tengah membeli topup. Haha

Seronok bila dapat kawan yang 1 kepala dengan kita dan sentiasa ada bila kita ada masalah. Mereka kawan dan bakal Housemate aku nanti insya Allah.














No comments:

Post a Comment