Perasmian kali kedua

Assalammualaikum.

ya Allah lama nya tak bukak blog ni. sumpah rindu. Sebenarnya blog ni ditutup kejap sebab saya sengal pergi terbuang header saya dengan sendiri. so lepas ni tangan saya akan sentiasa berhati hati dalam menangani perkara sedemikian.

Walaupun akan dirasmikan sebentar sahaja lagi tapi pembinaan blog ini belum siap sepenuhnya kerana bumbung(header) yang rosak. tapi tidak mengapa rakyat2 sekalian. saya akan menangani masalah ini dengan baik esok pagi insya Allah. baik lah saya sebagai penghulu kampung duyong ingin merasmikan pembukaan blog ini dan berharap agar saudara saudari dapat berkunjung lagi ke teratak blog yang merapu ini. sekian terima kasih.




p/s : hobi saya ialah menaip dan membaca blog ini seorang diri. terima kasih :)

No comments:

Post a Comment